Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förärldrarna skilda pga mig :/

Postat av 1337träffar@profilen den 8 Juli 2008, 17:32
64 kommentarer · 63 träffar
Hejsan.

Mina päron har precis berättat för mig och mina syskon att dom har bestämt sig för att skilja sig och inte dela livet med varandra. Detta hade jag räknat ut för ganska länge sedan då dom bråkade med varandra precis hela tiden. Igår så bråkade dom igen med varandra när inte jag och mina syskon var hemma. Men när vi kom hem från badet så höll dom fortfarande på att bråka med varandra och jag och mina syskon bestämde oss för att inte störa dom och låta dom bråka så vi stannade ute på bron och snackade om vart vi skulle bo och hur vi skulle träffas och så.
När vi satt och snacka där så hörde jag min mamma skrika något om mig och att det var jag som hade förstört deras förhållande när jag satt vid min dator hela dagarna och inte gjorde som dom sa.
Blev väldigt ledsen när jag fick höra det och började gråta. Som tur var satt jag ju med mina syskon och dom tröstade mig.

Kände bara att jag behövde skriva av mig lite och är fortfarande väldigt ledsen så det är svårt och skriva.

Men jag vill ha hjälp med hur jag ska klara detta, vem jag ska bo hos osv. Så jag frågar er på fragbite om ni kan hjälpa mig och berätta lite för mig hur det var när era föräldrar skiljde sig och hur ni klarade av det.. hoppas ni förstår mig..

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..