Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har gjort en annans tjej gravid! :O

Postat av SiglarN den 8 Juli 2008, 14:19
202 kommentarer · 508 träffar
Vad ska jag för fragbite, på midsommar så hoppade jag i sängen med en som hade kille, hon var ju tydligen fyllekåt, och kondom hade jag inte heller.

Så nu är hon gravid och hennes kille vet om att jag gjort det med henne, så nu ska han komma till mig denna veckan med sina kompisar och slå ner mig, jag är 16, och han killen är iaf 18. Vad fan ska jag göra? :S .

HJälp mig! :(

EDIT: Nu har jag pratat oerhört mycket med tjejen om vad jag ska göra, och efter att ha läst erakommentarer som typ "oroa dej mer för barnet" så pratade jag med henne om det också, och jag ska inte bekymra mej, jag åker till australien ett år om 7 dagar och hon vet inte hur hon ska göra nu riktigt, men jag behöver inte bry mej om hon får ett barn, hon kan väll alltid göra abort?

Har även fått ett samtal från "killen" att han ska komma till min skola inatt, är jag inte där så är jag väll feg, och kommer väll få stryk i framtiden, fast jag kanske ska gömma mej i hemmet tills jag åker? han vet väll inte om att jag ska åka iväg? =)

Men iaf, jag har nog bestämt mig för att gå ut och se vad som händer, Jag går själv på grund av 2 saker.

1. detta var ju jag som gjort, inte mina kompisar, men jag var ju full också!!

2. Mina kompisar är så jävla fega!! men vi är 92er och han och sina kompisar är ju 89er :( så dom är ju 18,19 år.

Önska mig lycka till så KANSKE jag kommer med edit när jag är hemma!.

skriv gärna kommentar vad ni tycker jag ska göra.

EDIT: Ska börja uppdatera tråden nu, men skäms så in i norden : ( .. Jag hade taggat upp för att slåss mot dem, så klockan ett drog jag iväg ensam till min skola och var oerhört rädd.

Jag kom dit cirka 10 min senare, men ingen var där. efter kanske 10 min senare så kom det 5 stycken gåendes mot skolan, jag började tänka på vad jag hade fått för kommentarer på FB, och skrattade faktiskt för jag funderade på vad roligt det hade varit om jag köpt en pickadoll =)

När de kom fram så ger "killen" mig en kärringsmäll i ansiktet (handslap) och jag kände hur adrenalinet pumpade i mig, Han sa "ska du inte slåss som en man och ta mig? ta mig som du gjorde med "henne"" 2 av hans kompisar hållde fast mig medans "killen" ställde sig i en "fightposition".

Det var då det värsta som kunde hända inträffade, jag var bered på att få en knytnäve i ansiktet, men när han svingar armen och knytnäven är påväg mot mig så stanar han upp och jag slipper få ont, men jag hade tänk att när han slår mig, då ska jag sparka honom HÅRT SOM FAN mellan bena, för det var enda chansen, eftersom dom andra höll fast mig, men precis när han hindrade sig själv från att slå mig så sparkade jag honom hårt som satan mellan benen.

Alla killar kollade hur det gick med honom medans en höll fast mig och sa "vi skulle bara skrämma dig FITT JÄVEL" . då blev jag nästan knäsvag och trodde dom skulle döda mig, men "killen" mådde så dåligt att dom inte ville göra ngt med mig nu, det sista en av killarna sa innan dom gick var typ "vänta tills nästa dag du horunge" och det har redan varit nästa dag, men är fan rädd att det ska hända något nu varje natt :S .

202 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 202 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..