Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjej problem!

Postat av wosch den 8 Juli 2008, 13:58
17 kommentarer · 145 träffar
Hej fragbite!

så som rubriken lyder har jag tjej problem! fast en annan typ av problem...nyss när jag gick upp en trappa för att röka för jag höll på att få abstinens här på jobbet.

När jag var på väg uppåt för trappan till ute terassen så träffa jag en tjej som fråga mig om mitt namn var jonas forsgren..hon jobbade tydligen på ett företag som ligger dörren jämter

och jag svarade aa det e jag de i egen hög person.

Då sa hon att hon hört att jag var grym på att ha sex.

då svara jag ..det var en säker källa o skrattade :P

sen så sa hon att jag skulle komma på en fest med henne..men då blir jag bara smittad och det suger.

och sen e det en annan kollega här på jobbet som e kåt som fan o vill att jag ska på hennes fest...

och en annan som jag träffat några gånger som jobbar på ett ställe som heter lilla brödboden som säljer frukost .

hon sa te mig imorse att hon hade tråkigt över att vara ensam hela dagen och ville att jag skulle vara med henne på fredag..så nu vänder jag mig till er fragbite! hur ska jag nu göra?

om vi ska gå på ytan så har hon på mitt jobb fina bröst...den mittemot har fin rumpa...o hon på frukost stället har fint arsle..vad prioriterar man först??
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..