Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hundar

Postat av Floppen <3 den 7 Juli 2008, 11:47
9 kommentarer · 82 träffar
Nu är det så att jag ska bli hund tränare och träna upp 7 hundar. mina föräldra köpt till mig så ska jag vara med i en tävling i Alska och är lite rädd faktist jag har ingen erfarenhet av hundar.

Och jag har bara en månad att träna upp 7 blixtsnabba hundar.

Blir hundarna snabbare om man piskar dom ?

Vad ska man mata dom ?

Vill gärna vinna och göra mina föräldra stolta dom vann tävlingen för pappa vann tävlingen när han va i min ålder

Ska få hundarna senare idag hoppas dom har lite skillz så man slipper träna dom alltför mycket

JAG SKÖT HUND JÄVLEN

#EDIT

SÅ har pratat med mina föräldra om hundarna vi ska åka och kolla på dom i en liten förort utanför malmö vid 4 tiden så lär va hemma vid 8 igen

#EDIT

Kom hem från malmö med 7 hundar. Ska upp tidigt imon och börja träningen så fort det går. Sixten är ledar hunden så ska löpa med dom och dom ska simma i en sjö. Vi ska även in i malmö och köpa släde och piska och kläder så jag kan va i iskalla Alska.
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..