Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hade sex med polarens tjej.

Postat av olalol den 7 Juli 2008, 01:19
230 kommentarer · 625 träffar
Nu är det såhär att jag vet inte riktigt vad jag ska göra. För att i förrgår så hade jag sex med min bästa väns tjej. Vi kan kalla henne Anna och min polare Claes.

Det var en lördags kväll och jag och några polare och Anna skulle dra ut på fest. Vi var ganska berusade allihopa, på festen var det massor av trevliga folk, endel var riktigt fulla och andra var lite smått sådär och jag var riktigt full eftersom jag hade druckit typ 20 öl. Även min polares flickvän var rätt så full.

Eftersom jag är så otroligt attraktiv så var alla tjejer på mig där, även Anna verkade ganska intresserad av mig. Men jag försökte undvika att komma i kontakt med henne. Natten gick och jag hade nästan haft sex med alla tjejer på festen förutom Anna då.

Efter jag var alldeles slutkörd så gick jag till polarna och frågade om nån skulle gå med hem men ingen ville det så jag drog hemåt själv.

När jag har kommit typ halvvägs hem så hör jag ett skrik, det låter som en kvinna i nöd tänkte jag. Jag kollar mig runt och ser hon som skrek. Hon kämpar emot två turkar som antagligen skulle våldta henne. Jag sticker dit för att hjälpa henne, jag börjar med att dra en hård höger så den första däckar sen så skallar jag den andra så att näsbenet går sönder.

Jag ser inte vem kvinna som jag hade räddat är men frågar mig direkt om jag kan följa henne hem. Ofc säger jag.
Vi stannar upp utanför hennes lägenhet där hon plötsligt kysser mig och frågar om jag ska med in. Jag följer med in eftersom man tackar aldrig nej till lite sex.

Dagen efter vaknar jag i sängen och märker att det är Anna, min polares flickvän. Jag fattar inte hur jag inte kunde ha märkt det!
Så jag sticker därifrån snabbt utan att hon märker det.

Vad ska jag göra Fragbite? Berätta för polaren vad jag har gjort eller hålla det inom mig? Anna vet även att det är jag, vad tror ni han kommer göra om jag berättar?
Har ni varit med om något liknande?

/Mvh olarock
Föregående tråd
Nästa tråd

230 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 230 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..