Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ett dilemma.

Postat av robbsing den 5 Juli 2008, 02:09
9 kommentarer · 124 träffar
Jag sitter i en djup knipa och jag känner att fragbite är den enda vännen med ett lyssnande och förstående öra.

Det är såhär att jag hade fest hemma igår när mina föräldrar var borta och som vanligt blev det en eller kanske två öl för mycket. Jag och mina vänner har en liten förkärlek till att leka jackass varje gång vi är påverkade, och idag skulle inte vara ett avbrott ifrån trenden.

Vi började kvällen med lite lätta hopp i buskar men det var när vi eggade på varandra som vi fick den grymma iden att låna mammas bil och sladda runt lite på gatorna i stan. Rätt vad det är så kliver en ung tjej ut ivägen, vi hann börja bormsa men sladden blev så kraftig att bilen inte hann stanna och flickan smällde i dörren på passagerarsidan, där jag satt. Jag såg hennes ansiktsuttryck precis innan hon slog ansiktet i rutan, som blev helt blodfläckad.

Vi blev självklart väldigt rädda och han som körde tryckte gasen i botten och när bilen åkte så så guppade bilen som om vi kört över hennes ben, vet inte hur det gick för henne faktiskt.

Idag får jag enorm ångest av att tänka på det jag var med om och gjorde igår och jag har inte vågat säga något till mamma eller pappa, eller någon annan för den delen och vad beträffar flickan så kan hon lika gärna ligga kvar därute om ingen har hittat henne. I min familj är vi väldigt öppna med varandra och brukar alltid prata om sådant som tynger oss och dom kommer märka att jag är nere.

Mina kompisar säger att vi aldrig ska prata om det och att jag ska glömma det men mitt samvete säger att jag måste göra någonting.

Så fragbite, vad ska jag göra? Ska jag vara tyst och hoppas på att jag klarar mig undan något straff, jag menar hon såg ju knappast våra ansikten i bilen och kommer antagligen inte ihåg registreringsskylten efter den smällen. Eller ska jag göra det rätta och berätta för mina föräldrar?

Tack för er tid..

EDIT

Min polare ringde precis och frågade om jag visste var hans lillasyster är, och jag är nu fullkomligt övertygad om att jag har dödat min kompis lillasyster, vad fan ihelvete ska jag göra? snälla hjälp mig, jag kan inte berätta det här för honom, vad ska jag göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..