Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sjuk :s

Postat av avveh den 4 Juli 2008, 11:52
17 kommentarer · 99 träffar
Tjenare, va ju på peace and love vilket jag skrivit om i en tidigare tråd. Killen jag tältade med där va ganska sjuk och hostade mycket, samt ont i halsen.

Och sedan 2 dagar efter när jag kom hem så fick jag 40graders feber, halsont, och svettningar som fan.

Och igår morse när jag vaknade så hade jag svettat ner hela sängen och då märkte jag att det gjorde lite småont i örat... Smärtan i örat försvann sedan och imorse när jag vaknade så hade jag samma smärta, smärtan sitter fortfarande kvar och gör ganska ont.

När jag snyter mig så försvinner smärtan pga att det antagligen blir sånt lufttryck i örat, fast smärtan kommer tillbaks återigen efter ca 10sekunder och sedan börjar det om igen.

Help me please! Har ringt till doktorN och dom skulle ringa vid 14.XX. Någon av er som har haft samma symptom? Ajja, tack på förhand!

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..