1
Strul med flickvän
Postat av daddarn den 4 Juli 2008, 03:55
44 kommentarer · 93 träffar
Jo som topic säger, det är så att min flickvän är på Sportscamp. Vi har snackat hela veckan och allt har varit helt okej men sen ringde jag henne för 2dagar sen och då var hon deppig. Så jag blev lite orolig att något har hänt.. Sedan efter det så ringde jag henne igen igårkväll och jag frågade henne då om allt var OK mellan oss, och hon sa "jaa de är de väll eller jag vet inte" då vart jag lite förvånad och frågade "har du tappat känslor för mig?" då började hon tveka som fan hon sa "jag vet inte , eller jo jag vet men asså... (sen vart de tyst) sen sa hon jag tror det". vi snackade i runt 30minuter och sen helt plötsligt säger hon att hon inte orkar ha förhållande mer.. iofs så tyckte jag att de va fittigt att göra slut på telefon.. och jag sa "älskling kan du inte bara vänta tills på lördag då du kommer hem så kan vi reda ut allt" då sa hon "nej de spelar ingen roll vi kan lika gärna göra slut här" (kommer inte ihåg allt hon sa) då sa jag "varför inte? det är ju bättre att vi snackar när vi är med varandra eftersom du är så långt borta från mig nu?" då sa hon "nej jocke de spelar ingen roll!" och så fortsatte det ett tag.. men sen började jag fundera på den att idag(fredag) ska de ha disco, så jag vart lite fundersam om hon gjorde slut pga DISCOT eftersom de är tjej och KILL läger.. Jag kunde knappast tro det men de känns som hon har träffat en annan kille där eller liknande.
måste även säga att allt var helt upp och ner vänt och allt de hon sa va helt förvirrat som om hon inte visste vad hon ville.
Jag och hennes kompis på lägret planerade att åka ner dit och överaska henne men det var innan hon gjorde slut(om hon nu så vill det) grejen va den att jag tänkte åka ner dit och överaska henne och göra henne glad..Men även fast hon har gjort slut så vill jag göra det ändå.. men jag vet fortfarande inte om de är rätt eller fel att göra det. De kommer hem sent på Lördagen runt 5-6.
Nu till frågan :
Vad tycker ni? ska jag åka ner dit och överaska henne iallafall och prata med henne? Det kan ju betyda nånting ändå eller? Eller ska jag vänta 1 dag, låta henne vara på discot och inte höra av mig och sen överaska henne när hon kommer hem istället?
Det finns ju 2 nackdelar med båda (vad jag tycker iallafall)
ATT hon ska få en dålig reaktion när jag överaskar henne. Och att hon kan ha strulat med annan kille för att "bli lättad" eftersom hon också är ledsen (dock inget jag tror hon skulle göra men ändå). / fördelen till det kan vara att hon kan känna att det inte är samma sak osv och ångra sig..(?)
Så hur ska jag göra? :) hoppas ni orkar läsa.
måste även säga att allt var helt upp och ner vänt och allt de hon sa va helt förvirrat som om hon inte visste vad hon ville.
Jag och hennes kompis på lägret planerade att åka ner dit och överaska henne men det var innan hon gjorde slut(om hon nu så vill det) grejen va den att jag tänkte åka ner dit och överaska henne och göra henne glad..Men även fast hon har gjort slut så vill jag göra det ändå.. men jag vet fortfarande inte om de är rätt eller fel att göra det. De kommer hem sent på Lördagen runt 5-6.
Nu till frågan :
Vad tycker ni? ska jag åka ner dit och överaska henne iallafall och prata med henne? Det kan ju betyda nånting ändå eller? Eller ska jag vänta 1 dag, låta henne vara på discot och inte höra av mig och sen överaska henne när hon kommer hem istället?
Det finns ju 2 nackdelar med båda (vad jag tycker iallafall)
ATT hon ska få en dålig reaktion när jag överaskar henne. Och att hon kan ha strulat med annan kille för att "bli lättad" eftersom hon också är ledsen (dock inget jag tror hon skulle göra men ändå). / fördelen till det kan vara att hon kan känna att det inte är samma sak osv och ångra sig..(?)
Så hur ska jag göra? :) hoppas ni orkar läsa.