Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tack för Sverige!

Postat av flwsterN den 2 Juli 2008, 23:44
50 kommentarer · 225 träffar
Hejsan alla fbare!

Jag invandra till Sverige för cirka 7 år sen. Jag har pluggat hårt för att kunna prata så ren svenska som möjligt. Jag vill bara visa er min tacksamhet för att jag fick komma till detta underbara land!

Som sagt så invandra jag, Från Bagdad Irak. Livet där har varit hård och mycket uppståndelse och att få komma hit till Sverige är som en dröm för mig!

Har läst en hel trådar och märker att många skriver "blattejävlar" och så vidare. Jag kan förstå er totalt. Många invandrare är totalt blåsta i skallen snackar skit om Sverige och det svenska folket, Jag vet ej om jag räknas som svensk men skulle vara grymt om jag fick.

Men det finns även många svenskar som också för den delen är blåsta i skallen, Men dom är födda i Sverige så dom kan ni såklart inte göra något åt. Därför tycker jag det är extra viktigt att vi invandrare försöker hålla oss i skinnet om ni förstår vad jag menar.

Jag flytta hit med min far som jag älskar djupt!

Han har blivit rejält svensk eller vad man ska säga, t.ex vi äter alltid tomtegröt (Inte alltid men väldigt väldigt ofta) på morgonen haha :) Ingen av oss är religös som många är som kommer från Irak eller nåt annat land. Jag tycker även att den Koranen är kvinnoförnedrande så det skulle aldrig falla mig in i att ens tro på det. No offence till er som är muslim!

#9 Har faktiskt ingen aning, Går inte på bidrag förutom barnbidraget. Pappa är kirurg på Karolinska i Stockholm. Typ arm kirurg haha eller vad man ska kalla det. =)

#13 Nej haha jag är inte flwz. Sorry dude du måste nog ta fel person men tack endå =)

#20 Tro vad du vill. Det är lungt för mig. Läste att någon skrev "hon" jag är en "han"

Men jag förstår din poäng haha :))

För att skapa en vettig diskution (stavning haha) Vad tycker ni om invandrare

Vad tycker du om invandringen?

124 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..