Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips på böcker man inte kan sluta läsa!

Postat av Swing den 2 Juli 2008, 22:59
104 kommentarer · 377 träffar
tjoho

det är så att jag aldrig har haft intresset för att läsa böcker.. men allt började en morgon när ja skulle till skolan då jag såg en snubbe på bussen läsa Jens Lapidus. "Snabba Cash" - Tänkte först wtf e d? bok där man får tips på hur man ska fixa snabba cash, mer än så var de inte. Dagen efter åkte jag in till stan och såg en jääääävligt krallig typ som var helt tattad med sin feta guldklocka och en tjock kejsarlänk runt halsen,han satt o läste den inne på ett café. - tänkte då att den måste vara intressant lånade boken och fastnade totalt. satt ba hemma och läste o läste, vart t.o.m panikslagen när jag hade 50 sidor kvar ville verkligen inte läsa klart den för vafan skulle jag läsa då?

Sen kom uppföljaren( Aldrig Fucka Upp ) - Idag läste jag klart den måste ba säga att jag rekommenderar böckerna till er alla oavsett vad!

Diskussion: Tips på böcker som fått er att ba vilja fortsätta läsa de, för nu har jag inget att läsa & någon som läst dessa böcker? Vad tycker ni om dom?

104 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 104 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..