1
Livets gång
Postat av Pinsam den 2 Juli 2008, 10:21
14 kommentarer · 19 träffar
Hejsan jag heter christoffer och är 16 år gammal, Jag bor i ett hus med 4 väggar och 1 tak, Just nu sitter jag och tittar på durham county, en bra serie som handlar om massa olika saker, men det bästa jag vet är att skriva av mig, nu känner jag mig så här glad som bara jag kan göra.
Jag, Christoffer, vill inte skriva en text utan rader, då säger alla saker som
"WALL OF TEXT CRITS FRAGBITE" och det vill inte jag att det ska hända, det blir bara psyk okej?
Hmm, vad mer kan man skriva om?
Jojuste, den där gången när jag skulle skriva på fragbite om allt dumt som jag har gjort.
En gång råkade jag tappa min mobil på marken ;( den fick en crack i displayen, fyfan vad min lillebror vart arg på mig, han vart ju så avis när jag fick den, sen var jag så klantig och tappa den i marken, då slog han mig jätte hårt.
Men annars är mitt liv så bra som det bara kan bli, älskar att sitta och skriva och titta i taket medans jag kommer på nya saker att skriva om.
Som en utav mina lärare sa, "Du är nog den duktigaste eleven vi har haft här på skolan"
Då började jag fundera....
Sa hon så för att göra mig glad, eller fanns det någon sanning i vad hon sa?
Därför frågar jag er på fragbite!
Är jag smart eller sa hon bara så för att jag skulle känna mig smart?
Jag, Christoffer, vill inte skriva en text utan rader, då säger alla saker som
"WALL OF TEXT CRITS FRAGBITE" och det vill inte jag att det ska hända, det blir bara psyk okej?
Hmm, vad mer kan man skriva om?
Jojuste, den där gången när jag skulle skriva på fragbite om allt dumt som jag har gjort.
En gång råkade jag tappa min mobil på marken ;( den fick en crack i displayen, fyfan vad min lillebror vart arg på mig, han vart ju så avis när jag fick den, sen var jag så klantig och tappa den i marken, då slog han mig jätte hårt.
Men annars är mitt liv så bra som det bara kan bli, älskar att sitta och skriva och titta i taket medans jag kommer på nya saker att skriva om.
Som en utav mina lärare sa, "Du är nog den duktigaste eleven vi har haft här på skolan"
Då började jag fundera....
Sa hon så för att göra mig glad, eller fanns det någon sanning i vad hon sa?
Därför frågar jag er på fragbite!
Är jag smart eller sa hon bara så för att jag skulle känna mig smart?