Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem ! :<

Postat av Fnöske den 1 Juli 2008, 22:09
23 kommentarer · 93 träffar
Hej jag har ett jädrans besvärligt problem och behöver hjälp om vad jag ska göra åt det.

Jo det är såhär att jag träffat en flicka :) som är helt underbar. Hon har allt, extremt snygg, bra självförtroende, bra humor, och snäll SOM FAN !
Jag är nästan 100% säker på att det kan bli något mellan oss två. Men det är såhär att hon gillar en kille eller gillar och gillar. Det är i alla fall en kille hon haft blicken på innan hon träffa mig.Ju mer vi chatta på msn och via sms ju mer började jag gilla henne, och där med började jag dra in lite raggnings repliker med.
Men jag vet inte om hon fattar att jag gillar henne. Har många gånger sagt till henne att hon är perfekt och att jag bryr mig om henne osv. Men vet inte hur jag ska göra för att hon ska tycka om mig. Jag är en jävligt skämtsam kille och MÅNGA verkar tycka om det även hon. Skulle inte kalla mig för världens snyggaste men räknas nog som söt/gullig skulle jag tro :P
Frågan är nu om jag ska satsa på henne och försöka radera ut han andra killen som jag tror håller på med en annan '' brud ''. Flickan som jag gillar sa även idag att hon får se vad som händer med han men tror inte hon pallar med honom snart. Så ska jag satsa på henne? Ge även tips om hur jag ska göra för att '' vinna '' hennes hjärta :P

Tack på förhand.

Stavfel bjuder jag på

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..