1
Blade ljul
Postat av mattilainen den 30 Juni 2008, 03:23
5 kommentarer · 93 träffar
Hej, det är så att jag har tagit upp blandandet igen, har haft ett uppehåll men nu när jag började igen så såg jag att hjulen är så otroligt slitna, två av dom har gått helt sönder så jag kör på det vita innanför gummit. Finns typ inget kvar av hjulen så jag måste ha nya.
Det som är så otroligt dumt är att ingen affär i närheten har agressive ljul, vet ni någon affär eller någon hemsida där man kan köpa blade hjul så kan ni väl tipsa
Sen undrar jag också vad som är bäst om man kör blandat street/ramp, ska jag köra på 100A eller ska jag typ köra något mjukare, samt vilken storlek är bäst, finns mellan 45 - 50 mm så ni kan väl skriva va ni själva kör med eller vilka ni tycker är bäst
Edit redan :p hjul såklart haha
Det som är så otroligt dumt är att ingen affär i närheten har agressive ljul, vet ni någon affär eller någon hemsida där man kan köpa blade hjul så kan ni väl tipsa
Sen undrar jag också vad som är bäst om man kör blandat street/ramp, ska jag köra på 100A eller ska jag typ köra något mjukare, samt vilken storlek är bäst, finns mellan 45 - 50 mm så ni kan väl skriva va ni själva kör med eller vilka ni tycker är bäst
Edit redan :p hjul såklart haha
Blades eller skate
4 personer har röstat