Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Data Execution Prevention (DEP)

Postat av Pludden den 29 Juni 2008, 00:16
1 kommentarer · 29 träffar
Tjenare, jag har ett problem med ett spel som heter Thief: Deadly shadows. När jag försöker starta det så står det "Thief: Deadly shadows has stopped working, To help protect your computer, Data Execution Prevention has closed Thief: Deadly shadows. Click to learn more."

Så jag klickade på learn more och där stod detta:
"Data Execution Prevention (DEP) is a security feature that helps prevent damage from viruses and other security threats by monitoring your programs to make sure they use system memory safely.

If you choose to protect all programs, you can still turn off DEP for individual programs. If you suspect that a program does not run correctly when DEP is turned on, check for a DEP-compatible version of the program or an update from the software publisher before you change any DEP settings."

Efter att jag läste detta så provade jag att ändra så att DEP inte skulle röra Thief: Deadly shadows men detta funkade inte. Det jag undrar nu är alltså om det finns något man kan göra så att det fungerar.

MVH Pluddovich

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..