Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Från youtube film till Kändis (LÄS)

Postat av amandalolwtf den 27 Juni 2008, 02:33
20 kommentarer · 153 träffar
Tjenare fragbite.. min polare gjorde denna film http://www.youtube.com/watch?v =cOuQRp3ZAAw för ett tag sen nu. dom cyklade lite och bestämde sig att göra en "oserriös" cykel film. så dom tog en kamera och gick ut fixa lite klipp när dom som jag ser de fjantar sig på cyklarna. sedan en vecka senare lana dom jag var även med dom och då fixa en kompis ihop den här filmen och la ut den på massor av olika hemsidor. fick mäst views på youtube men det accuntet blev avstängt eller något sånt så dom strunta i att lägga in den igen. men sen efter tiden fixa dom in den igen men fick inte många views men endå har ena killen endå fått en sån himmla tur. jo så är va det att för nåra dagar sen hadde en kille som är med i filmen han med röd keps fått ett samtal hem men då var han bort rest, men sen igår morse hämta hans mamma in posten och där ligger det ett brev. av ren nyfikenhet öppnar dom brevet snabbt som fan och vet ni vad det står i brevet. Då var det en chef för ett televesion företag från danmark som tyckte att han såg ut som killen dom behöver i doms nya program som troligen kommer börja i höst och även gå på svensk Tv fast senare då. han ska åka på provning elller vad det heter nu om ca 1månad.. alltså hur är de här möjligt vist jag är stolt över min kompis men tycker de är så sjkut varför han vad gör han som är roligt kan någon svara på de ?

Disskution: Tycker ni att det här är rätt och vad tycker ni om att kanse bli känd så här ?

Edit: Hans msn är : Truedrage@hotmail.com kan snacka med han mer där om ni vill:) kommer mer edit snart får troligen papper osv där man får se vad han kommer att göra osv nu helgen ;) kommer edit då hare

Edit : Tjenare igen! idag vakna jag med att få ett sms från polarn han :) han hadde fått hem mer information om programet :) jag ska berätta allt han skrev till mig men de är inte mycket men de är alltid något :) Programet kommer spelas in under sommaren och börja sändas i oktober på dansk Tv sen vid desember kommer det på svensk Tv.

Programets Start och handling : Dom väller ut 5st bland killar och tjejer från Norge,Sverige och danmark. som dom hittar allt från internet till ute på gatan som dom tycker ser ut att kunna underhålla. Dom leta runt på olika filmer på internet efter någon dom tyckt ska passa för just doms program. Dom tog inte denna kille för han va lite rolig i just denna film dom hadde sett andra filmer med han och tyckte han passa.

Övrigt: Lön och sånt är inte klart ännu. det som jag vet är att han får bo på ett hotel gratis och mat osv även gratis och det ligger ca 1mil ifrån så han får även gratis taxi till studion. Han blir även med i något kommer inte ihåg va de heter :/ men han skriver under ett papper och då kommer dom höra av sig till han bland dom första om dom behöver han till något annat program. Mer Edit kommer

Nu till Diskution: tycker ni killen ska ta det här eller tacka nej till allt ? han är inte säker på vad han vill ännu
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..