Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Återigen en Tjejtråd:S

Postat av killeutanskill den 26 Juni 2008, 23:20
15 kommentarer · 257 träffar
Tjena FB!

Det jag ska berätta om utspelade sig för några dagar sen:

Jag var på Donkan med några polare och käka mat, när maten var slut var jag sugen på glass så jag skulle gå och beställa en andra gång. När jag ställer mig i kön känner jag en fantastisk lukt som jag aldrig gjort förut jag kollade dit det luktade som godast och där stod hon som en ängel!

Först våga jag inte kolla igen då jag tyckte att det var pinsamt när vi råkade kolla varandra i ögonen så jag tänkte inte ner på det. Jag betalade min glass och gick för att sätta mig då det otroliga inträffade, tjejen tog snabbt ett steg ut och jag råkade gå på henne. Ganska hårt faktiskt, hon ramlade omkulle och jag hjälpte henne upp som den gentleman jag är.

Sen var det som jag kom in i en annan värld, vi glömde tid och rum(även kompisar) vi satt där på McDonalds i kanske 2timmar och pratade om allt, tillslut byyte vi nummer och msn och jag nästan sprang hem för att få prata med henne igen.

Jag kommer hem på 1min kanske iomd att jag bor riktigt nära "fjortispalatset" och loggar direkt in på datorn, tiden går och går och går men efter 25min accepterar hon min "addning" och vi börjar snacka(antar att det var då hon kom hem)

Vi fortsatte o prata om verkligen allt och jag tror verkligen att det var här jag blev kär i henne vi tyckte likadant om i stort sätt det mesta. Allt från SD till hur pojkvänner/flickvänner ska vara.

Nu är det så att jag har bjudit henne på bio imogon, men jag har inga pengar och mina päron är bortresta.

Har verkligen 0kr och har verkligen NO CLUE hur jag ska fixa fram cash. Grannarna är dumma i huvet och släktingarna bor långt borta.

Skulle jag kunna få tips om hur jag kan få fram pengar. Uppdaterar även imorn om hur det gick...

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..