Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

försäkringspengar [Hjälp]

Postat av JERNBERGH den 25 Juni 2008, 09:48
33 kommentarer · 4 569 träffar
Tjena fragbite

2veckor innan sommarlovet så skulle jag göra en bakåtvolt på fyllan, klarade volten men jag landade med all tyngd på en fot, när den va sne(?) hoppas ni förstår ungefär.

Så vadbenet gick av ungefär i slutet av knölen på högersidan av foten, splittrad fraktur eller vad de sa, benen stod lite hur de ville i foten iaf.
Muskelfästet gick åt pipan.
Ledbandet mellan de två benen gick av, på båda fästena.

Det blev en akutoperation (16stygn tror jag det blev) och nu sitter jag med gips upp till knät, 2veckor kvar tills jag får ta bort det (yay :)).

Nu undrar jag hur lång tid det kommer ta innan jag får mina försäkringspengar? glömde fråga det när jag skickade in sjukintyget och all skit. De kunde inte ge några exakta siffror heller, men det blir nog några nollor hoppas jag på, fruktansvärd smärta av det där.

Hur lång tid tog det för er att få era försäkringspengar? - hur mycket fick ni, och för vad?

// katyn

Ni kan få se en bild på den goa foten precis innan jag anlände till sjukhuset
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/DSC02264.JPG
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..