Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorprobs!

Postat av expaN! den 24 Juni 2008, 15:36
2 kommentarer · 39 träffar
HeejjjjJ!

Jo det är så att jag byggde ihop en dator nyss, eller uppgraderade den iaf.. inte min, min brors och nu sitter jag på min!

Problemet är att den startar upp som vanligt och kommer till typ där man kan gå in i BIOS och shizzle, sen så kommer det upp rutan som frågar om man vill köra windows i felsäkerts eller normalt läge. sen så står den bara och gör om det hela tiden, det går inte att komma in på windows.

Och att tillägga är att jag har kvar den gamla hårddisken med XP på så det är väl inte att det inte funkar, men jag misstänker att det har med HDDn att göra.. det är nytt moderkort, graffekort och nättagg samt minnen, antagligen hddn eller moderkortet som fuckar va?

fast det verkar som att allt funkar som det ska, den har bara problem på något sätt att ta sig in till windows!

Skulle väldigt gärna vilja ha några seriösa svar =)

tack på förhand / pussss
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..