Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DATANÖRD, en ny stil !

Postat av bubbleb0y den 22 Juni 2008, 18:30
509 kommentarer · 628 träffar
Shennare alla FRAGBITARE !

Igår va ja ut på fest med några kompisar. Det var trevigt och alla slags folk stilar fanns där t.ex. hiphoppare, snobbar (stekare), raggare, punkare osv.. Men eftersom att alla tycker olika så slutade det i bråk och när ja och mina kompisar skulle gå i mellan så fick vi denna kommentar slängda i ansiktet: HAHA va ska datanördarna göra åt saken!

Jag kände mig just i denna stund väldigt nertryckt av raggaren som nu sa det. Kvällen fortsatte och så småningom gick vi hem. Men på vägen hem tänkte ja varför ska man ta illa upp över att bli kallad datanörd? Det är väl inget negetivt med det. Jag har nu tänkt ännu mer och kommit fram till att vara datanörd är något man ska vara stolt över. Så ja har tänkt varför inte införa det som en stil precis som raggare, emo, punk och allt annat. Vi har ju egen musik som dom t.ex. boten anna. Vi på fragbite kan vara med och skapa en ny stil, Datanördarnas stil! Detta är vårat sätt att påverka Sverige!

Klädstilen är väldigt viktigt när man har en stil som t.ex. med raggare är det träskor och jeans med en halv burk brylkräm i håret och emos klär sig svart med sår på handlederna.

Hur ska datanörd stilen se ut? Kanske mjukisbyxor eftersom det är skönt att sitta vid datorn i? Eller är det coolare att ha räls och lite extra mycket finnar i ansiktet? Nu får ni kommentera om va ni tycker och tänker om deta!

Kom ihåg att vi har chansen att påverka framtiden, Vi borde ta den!

LÄNGE LEVE DATANÖRDARNA

Datanörd, en ny stil?

1254 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

509 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 509 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..