Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Grannens fru.(HJÄLP!)

Postat av kwixan den 21 Juni 2008, 23:32
161 kommentarer · 8 335 träffar
Hej fb. vill bara tala ut om de här så ni vet. (ni kanske också borde kolla in de där)

Imorse när jag vakna så gick jag ut på baksidan, då jag såg över till grannen. Där står Lena som är mamma i grannfamiljen.

Har kollat in där förut och hon går ofta ut i underkläder när hon ska röka på morgonen. Hon är inte så gammal och har en otroligt fin kropp för att vara mamma. Sen ibland ligger hon och solar utan bh, så brukar jag ligga och kolla. För liksom ett par bröst, är ju helt vanligt att titta på (de skulle ni också gjort) . Men specielt va de imorse när hon gick ut och då såg hon mig, hon vinka och jag vinka tillbaka. Hon jobbar på en fritidsgård så hon är van vid tonåringar. De jag försöker säga i de här är att jag tror hon gillar mig:S hon är en milf. Kan jag få nått tips hur jag ska hantera situationen.

Ska jag gå över till henne när jag vet att hon är hemma själv? eller ska jag bara strunta i hela saken?

jag uppdaterar tråden när nya saker händer/framsteg.

Puss fragbite.

_____________________________ ______________________________ ___

Edit "2":

Tjenare killar.

Imorse hände en otrollig sak, mamma bad mig klippa gräsmattan så fick jag en slant.

De tackade jag inte direkt nej till.

Bra med extra pengar så jag kan köpa snus;)

Men så lysnar jag på musik på mobilen och då slår mig idén de som ni sa igår.

Jag skulle precis ta kort på henne för hon stog ute och tog en cigarett, då undrar hon va jag höll på med eftersom jag riktar mobilen mot henne.

Hon kommer över till våran tomt och ställer sig brevid mig, jag visste inte vad jag skulle göra men hon tog armen och lade den runt mig och fråga vad jag höll på med.

Då sa jag " Jag kollade på klockan de va därför jag höll upp den mot dig för att jag fick solen i ögonen"

Då sa hon " jaha, jag undrade om du hjälpte mamma med gräsmattan .

Jag gjorde bort mig totalt. Blev helt röd i ansiktet.

Men då fråga hon om jag kunde klippa deras gräsmatta också nåndag och tjäna en liten slant. Jag sa självklart kan jag de.

Men vi får se när hon frågar om de hör av mig mer senare.

Och jag ska också försöka skaffa en bild på henne.

Hare bra killar.

Vill ha mer tips av er om vad jag ska göra

/Puss fragbite

_____________________________ ______________________________ _

EDIT:"3"

Hejhejigen.

Idag bad hon mig komma över och klippa gräset, jag sa att jag skulle komma om ca: 5 min satt och spelade en pcw just då. Men jag går över och möter henne vid hennes bil då ska hon precis åka iväg och handla. Men hon säger att hon ska ta ut pengar när hon kommer tillbaka kommer fan inte riktigt ihåg vafan hon sa men iaf så öppnar hon garaget åt mig så hämtar jag gräsklipparen.

Jag gillar gräset ett bra tag för de va inte specielt roligt men jag gjorde de iaf. sen när jag bara har en liten bit kvar så kommer hon hem.

Hon kramade om mig och sa bra jobbet lilla gubben och log lite sött sådär. Ni vet;) (tänk er värsta snygga tjejen står och håller om er och ler:)

Sen så stog jag där med min 50 lapp i handen. Hon va påväg in, hon höll på att packa ur bilen med alla kassar. de stog 4 stora kassa hon hade hunnit bära in 2 så jag tar dom andra två, en i varje hand .

Går in i huset och där står hon och tar emot dom.

Så ska jag precis gå då frågar hon om jag dricker kaffe, jag ba nja ibland.

varför undrar du de?

Hon ba som tack för hjälpen för allt.

Då sa jag "Ja tack " lite små fjäskigt sådär nivet;)

Sen så när jag är klar ställer jag in min kaffekopp i diskmaskinen bara för att underlätta för henne. Sen går jag hemm med en kopp kaffe i magen och en 50 lapp i fickan:)

Får väll se om hon hör av sig nått mer någon gång.

Och till alla er som tror att jag kan ta kort på min granne Topless. DE ÄR INTE SÅJÄVLA LÄTT SOM NI TROR.

Gör de själva så avgudar jag er.

/Puss en förvirrad p16

Edit " 4 "

Har sett att många av er ville veta hur de fortsätta så kan väll berätta.

de här skedde för 7-8 månader sen eller va det var.

men nu är det så att vi är tsm och jag ska bli Pappa

är nu 17 år min fru Minna som hon heter fyller 36 i Juni så ni får passa på att säga grattis.

det ända som strular är hennes föräldrar dom tycker inte om att jag är så ung. men min farsa gillart han säger att jag är en rikgti man. men de brukar ju låta så från fadern själv.

Så nu vet alla hur de gick. hoppas ni följt tråden:)
Uppdatering skriven 1 Mars 2016, 12:36
Åren bara springer iväg.. Detta var en speciell tid i mitt liv, nu såhär 8 år senare så är vi tyvärr inte tillsammans...

Vi gick skilda vägar år 2012. Lena bor med en ny snubbe nu som är 2 år yngre än mig.

Jag bor själv med våran dotter Elisa men dejtar för fullt... känner ni någon som kan vara av intresse? tveka inte!

Har stor Di*k och fin bil. Jobb och para finns så jag är väll egentligen idealpojkvännen.
Jobbar som bartender och drar mycket ladd... och hur coolt är inte de?
Hoppas ni grabbar kan hjälpa mig med nya kärleken så som jag inspererade er.

Tack för nu!
Föregående tråd
Nästa tråd

161 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 161 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..