1
sjuk början.
Postat av elgrovsvart den 20 Juni 2008, 23:10
7 kommentarer · 117 träffar
tjenare, för ett tag så beslutade jag att byta bort min data mot en moped ( yamaha dt50 89a ), iallfall så drog ja o min farsa dit... vi kollade på moppen o startade den, den gick riktigt kasst men snubben som sålde skyllde på att det var förgasaren, vi fick me en 16.5 fögge tänkte, aa bara att dra hem o sätta på den o ut o köra
vi kom hem o ja var helt extas o hoppades på att dne skulle funka men icke... vi testade att byta till andra förgasaren, munstycke osv, testade till o med me startgas inget hände.. vi bytte även tändstift osv till mjukare.
bestämmde mej för att dra hem på min andre moppen ( sketen baotian )
senare ringde en polare o fråga ja skulle hänka på fest, sure sa ja,
vi drog dit o allt var skit bra, vi gick o la oss runt 1-2
vaknade sedan runt 9 på morgonen o jag o polarna skulle bege oss hemmåt...
märker att nyckeln inte går att sätta i tändningslåset får paniken!... undrar var i helvete det va helt förstört låg delar osv på gruset, och märker även att "luftburks slangen" va av, låg på gruset... nån jävel hade förstört dne för mig.
i vilket fall som helst skussade min polare hem mej o ja ringde far min o berättade som det var.
han blev givetvis halvsur o hämtade släpkärra på jobbet och ci drog dit o hämtade den vi kom hem o såg att dom hade knäckt styrlåset på den.
nu har ja inte ett piss, och jag har fanimej ångest osv nu... kan inte göra rent ut sagt ett PISS, och min yamaha dt är hel skrot, moppen rasade helt.
vad hade ni gjort i min situation?
hade bra.
vi kom hem o ja var helt extas o hoppades på att dne skulle funka men icke... vi testade att byta till andra förgasaren, munstycke osv, testade till o med me startgas inget hände.. vi bytte även tändstift osv till mjukare.
bestämmde mej för att dra hem på min andre moppen ( sketen baotian )
senare ringde en polare o fråga ja skulle hänka på fest, sure sa ja,
vi drog dit o allt var skit bra, vi gick o la oss runt 1-2
vaknade sedan runt 9 på morgonen o jag o polarna skulle bege oss hemmåt...
märker att nyckeln inte går att sätta i tändningslåset får paniken!... undrar var i helvete det va helt förstört låg delar osv på gruset, och märker även att "luftburks slangen" va av, låg på gruset... nån jävel hade förstört dne för mig.
i vilket fall som helst skussade min polare hem mej o ja ringde far min o berättade som det var.
han blev givetvis halvsur o hämtade släpkärra på jobbet och ci drog dit o hämtade den vi kom hem o såg att dom hade knäckt styrlåset på den.
nu har ja inte ett piss, och jag har fanimej ångest osv nu... kan inte göra rent ut sagt ett PISS, och min yamaha dt är hel skrot, moppen rasade helt.
vad hade ni gjort i min situation?
hade bra.
sommarlov, gött?
18 personer har röstat