Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Öppna ögonen! SE FILMEN!

Postat av Rå-Gregern den 20 Juni 2008, 05:46
131 kommentarer · 707 träffar
Hej kära datoranvändare :)

Jag har just kollat på en film jag såg för ungefär ett halvår sedan, den absolut intressantaste filmen jag har sett i mitt 20-åriga liv.

- Zeitgeist - (Uttalas lättast "Sajtgajst")

Hampus 9 bör nog vänta några år innan han tycker den är intressant men annars rekommenderar jag den starkt.

Du kanske har hört om den? Många har säkert sett den också.

Det som gör den så jävla bra är att den spränger dina uppfattningar av kristendom, händelserna kring den elfte september, och det lite mindre relevanta för oss här i Sverige, USAs såkallade "Federal Reserve" som är en privat bank som lånar landet dess pengar.

I slutet talar de om hur våra kära herrar i kostym och slips på de höga sedeltravarna leker med medborgare. Som tur är har vi sluppit det till stor grad här i Sverige om man jämför med andra länder men det breder ut sig!

Hårdare koll på folket! Skarpare regler! FRA-lagar och dylikt! Watch your ass dat0rn03rdar!

Jag har alltid varit starkt kritisk mot skitsnack plockat ur luften och konspirationsteorier som är helt jävla ologiska och bög i huvudet (se Fick en snilleblixt) men detta är något helt annat.

Detta är djupgående, jävulskt bra argument, dokumentering och framför allt, mycket logiskt.

Missförstå mig inte nu, jag menar inte att allt som sägs nödvändigtvis måste vara sant, troligtvis finns mycket som inte är fullt sanningsenligt eller vinklat men i sin helhet är denna filmen så sann!

Detta var min egna personliga lilla religiösa upplevelse (dock utan gud :P)

Slacka, spela, sup, knulla, jobba och lolla runt i allmänhet.

Glöm dock inte bort viktiga saker som påverkar dig mer än du kan veta!

BLI ARG! UTBILDA DIG! TRO INTE PÅ ALLT SKITSNACK!

men först... fria 2 timmar från och med nu, ta 2 djupa andetag, öppna dina 2 ögon och klicka på länken under.

http://video.google.com/videop lay?docid=-594683847743189197& q=zeitgeist&ei=_iVbSMTjEJDuiwK WuMGIAg

Mycket kärlek till er trots att många av er går på många av mina nerver ofta :D

edit: kolla #69 om du har lite stapplande engelska.

Ditt val.

60 personer har röstat

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..