1
Poker - Framgång - Erfarenhet
Postat av FS_Shark den 20 Juni 2008, 04:43
18 kommentarer · 139 träffar
Tjena!
Jag behöver några tips och har några frågor =)
Kort info:
Jag är 18 år och har spelat poker i ca 1 år, har deltagit aktivt i cashgames, sit & go's och turneringar. Har även studerat poker genom att kolla på olika serier som WPT, WSOP, WSOPE, Poker after Dark och High stakes poker.
Det jag undrar nu är: Vilket sätt tror ni är det bästa sättet att göra framgång inom pokervärlden på? Självklart så måste man få spela rätt och inte få bad beats emot sig.
Men vilken spelstil anser ni är bäst?
Vad tror ni är lättast att vinna pengar på?
Hur mycket spelade ni för när ni var 18?
PS. Jag har en bankroll på 1000kr, brukar dock spela för 100-200kr åt gången på olika turnerigar cashgames eller sit and go. Tycker ni att jag borde förändra detta?
Ni får gärna dela med er av pokerhistorier.
DS.
Mvh // En intresserad pokerhaj.
Jag behöver några tips och har några frågor =)
Kort info:
Jag är 18 år och har spelat poker i ca 1 år, har deltagit aktivt i cashgames, sit & go's och turneringar. Har även studerat poker genom att kolla på olika serier som WPT, WSOP, WSOPE, Poker after Dark och High stakes poker.
Det jag undrar nu är: Vilket sätt tror ni är det bästa sättet att göra framgång inom pokervärlden på? Självklart så måste man få spela rätt och inte få bad beats emot sig.
Men vilken spelstil anser ni är bäst?
Vad tror ni är lättast att vinna pengar på?
Hur mycket spelade ni för när ni var 18?
PS. Jag har en bankroll på 1000kr, brukar dock spela för 100-200kr åt gången på olika turnerigar cashgames eller sit and go. Tycker ni att jag borde förändra detta?
Ni får gärna dela med er av pokerhistorier.
DS.
Mvh // En intresserad pokerhaj.