Syrrans kompis kom på mig..
Nemen halloj! Nu är det så här att en förskräcklig grej har just hänt mig, det var för 2 timmar sen.
Jag satt och spelade lite CS o väntade otåligt att syrran o hennes kompis skulle dra, dom skulle med bussen till stan. Jag, syrran & hennes kompis var alltså hemma ensamma. Syrran och hennes kompis började dra sig mot hallen, tog på sig skor osv. "Yes!" tänker jag och ser dom försvinna ut ur huset. För att vara säker väntar jag 5 minuter och håller utkik. Busshållplatsen ligger 1½ km bort. Då var det dags, dagens runk var på "G". Jag började lite smått och fortsatte glatt som en hare. Efter 4 minuter börjar jag komma lite smått. Då har syrran och hennes kompis missat bussen, jag visste självklart inte om detta och hörde ingen öppna/stänga dörren då jag satt med hög volym och hör män och kvinnor stöna. Syrran och hennes kompis hade tänkt och skrämma mig. Syrran brukar alltid vara lite extra seg med att ta av sig skor osv då hon har en skada i foten. Då smyger hennes kompis uppför trappen och ställer sig utanför min dörr (den var öppen..) och ser mig. Jag fortsätter då jag inte sätt henne, upp kommer syrran och skriker "USCH VA ÄCKLIGT!!!". Jag blir skit skrajj och springer med bonge mot dörren för att stänga. _EXAKT_ då jag springer kommer jag!!! Det sprutar ut på golvet och lite på dörren. Jag fick stängt.. 20 minuter efter händelsen hotar syrran med att säga till farsan. Han brukar vara ganska snäll och så men jag vet inte hur han kommer reagera.
Skall jag muta syrran för att vara tyst eller vad?!?!? Snälla ge tips..
Har ni vart med om samma händelse? Vad gjorde ni? Hur reagera era föräldrar? tack på förhud!
kommer med edit
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/uwp5%20(23).jpg
HAHA jävlar vad sööööööööööt <3
skriv gärna vad ni tkr om paketen ni andra. så fler kan ta del av dem