Ja, nu är det så att vi har haft besök av Alex_- från #playstar där han då är revisor.
Han kom in i våran mirc channel idag och hotade med att anmäla oss för att vi olagligt hostar ventrilo servers.
Sedan så hotade han också med att stänga ner vårat internet vilket vi självklart inte trodde på så vi sa åt honom att han inte kunde det.
Då började han försöka överbelasta nätverket vi har våra servrar hostade på genom att skicka massor av "data" till det.
Man märker också i konversationen att han blir bara mer och mer frustrerad ju oftare vi bevisar till att han ljuger. Snubben är fan desperat..
Vi vet om reglerna för att hosta VT servers och det är ok så länge man itne är officiell.
Då är ju frågan, Vem äre som har begått ett brott här Alex_-? Du kommer in i våran channel och hotar med att krasha vårat internet totalt.
Om ni också har drabbats av detta så är det ingen fara han kan inget göra! Det enda som kan hända är att han gör så man pingar riktigt mycket för en kortare tid på VT servern!
Här har ni hela konversationen mellan en av våra medlemmar i #NsK-Gaming och Alex_- och det framgår tydligt att det är just den Alex_- som är 19 år och är Revisor för #playstar. Vad tycker ni fbare om det? Jag tycker att det är riktigt fånigt att en så högt uppsatt person ska vara å hålla på som han gör?
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/hafail.txt
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
Samma umgänge eller likande?
Iaf tjejer snackar för MYCKET och saker kommer alltid fram tillslut så har du rejäl otur och vill vara med alt 2 men är med alt 1 under dom 6 månaderna så kan ju alt 2 bli riktigt lack om hon får reda på det =)