Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej, vafan ska jag göra?

Postat av Gehaiser den 17 Juni 2008, 17:39
43 kommentarer · 104 träffar
Tjenare fragbite!

Jo nu är det såhär att jag har precis slutat nian och det är en tjej där som jag känner nu i snart...3 år kanske. eller ja, känner och känner vi är typ inte så bra kompisar om man säger så. Men hursomhelst, hon frågade mig om vi kunde ses nån gång. jag blev mest förvånad men jag sa : aa visst. Vi gick ut i söndags och tog en promenad genom hela stan typ. Sen åt vi glass och bara snackade, hade allmänt trevligt :P.

Men nu är det så att jag inte vet om hon vill vara kompis med mig eller om hon gillar mig. Hon var väldigt blyg när vi gick ut, men när hon väl började snacka så hade hon svårt att sluta :p. hon frågade mig också om jag gillade någon, då svarade jag nånting i stil med: njae, jag venne. tror inte dt. eller... durå?

Då blev hon typ .... arg/besviken ja venne o sa : nej nej, verkligen inte. Så jag vet inte vad jag ska göra. Har inte pratat med henne sen vi gick ut, alltså 2 dagar sen. Visstja, när vi satt o åt glass och när dt blev tyst(?) så kollade hon på mig o log(typ skitmånga ggr, inte bara vid glassen) jag kollade tillbaka och log då också. då sa hon : vadå?

Jag sa då" inget" oså fortsatte vi snacka. Så nu undrar jag kära fragbite, hur ska jag tolka det här och vad ska jag göra?

P.S Jag är 15, hon är 15.

Seriösa svar plz D.S

EDIT: Jag smsade henne och frågade vad hon gjorde, hon svarade då att hon var med andre. Andre är för övrigt en bra polare till mig. Han gick i samma klass som jag fast nu har vi ju slutat nian så... men är inte dt här också lite weird? Hon kanske bara ville gå ut med mig som kompis? diskutera :)
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..