Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vi vände och vann!

Postat av goonertid den 16 Juni 2008, 02:22
22 kommentarer · 34 träffar
Hejsan Fragbite ;)

Skall berätta om en sak som hände alldeles nyss, det handlar om cs.

Vi var fyra(4) stycken hungriga grabbar som precis gjort våran största match i hela vårat liv. Personerna som jag lirade med heter Mats, Appe & Filip. Alla skejtar!

Vi hade spelat mot samma motstånd en karta och den vann dom med klara 16-8 på dust2. Vi bytte då till de_inferno och vi fick börja som ts. Gick väldigt dåligt eftersom en av våra spelare fick problem med sin dator.

vi spelade 3on4 och det stod 0-7 till dom när våran sista spelare kom tillbaka. Det var jag som tog insiativet och sade att vi skulle testa en ny taktik. Det blev krabban! (Man köper B - 1 - 5 och smyger). Detta hjälpte oss mycket, vi började skratta och tyckte att liret var skoj och dessutom plockade vi 3 stycken av dom.

Efter den rundan börjar vändningen, det står nu 0-8 till motståndarna och vi tar igen det och det blir 7-8 till slut.

Mycket bra lirat av Appe som tog dom viktiga fragsen med sin awp.

Som CT började vi med 2 st i valv och 2 st i lilla sand (Precis som BLANK gjorde mot Fnatic) men dom kom inte A som vi trodde.

Dom plantade då B och vi stormade in och vann den rundan.

Vi kör samma poss andra rundan och vinner den också mycket tack vare min insats med 3 hs.

Vi börjar tagga till ordentliget och får upp självförtroendet och plockar sedan några rundor. Dom köper varsin AK och stormar hus och lyckas döda mig och Filip som inte var beredd.

Dom planta och vinner rundan. Dom börjar storma mer och mer och tillslut står det 6-3 till dom(?!).

Vi bestämmer oss för att satsa lite mer på B, och där plockar vi dom, rundor efter rundor. Står då 6-7 till oss och en till runda för oss innebär att vi har säkrat oavgjort.

Efter det där blir dom mer avvaktande och låter oss göra misstagen.

Vi vinner i alla fall den matchen och vi bestämmer oss för att satsa lite mer på klan och vi har nu bestämt att vi ska nicka HBK i framtiden. HBK står för HareBäverKanin!

Detta var allt för mig!

Berätta gärna eran största vändning eller om ni har gjort något som har betytt väldigt mycket för er om cs ;)
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar