Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hultsfredsfestivalen 2008

Postat av T0ny den 15 Juni 2008, 18:05
56 kommentarer · 74 träffar
Tjena alla goda och glada,

Kom just hem från årets upplaga av Hultsfredsfestivalen, med smärta lite här och var och trött som aldrig förr måste jag säga att jag är rätt nöjd med årets festival. Bestämte mig att åka dit med ett par polare lite på impuls bara för att få se Linkin Park. Tyvärr så tvingades dem ju lämna återbud och spelade därför inte igår.

Tycker det är dåligt att de ställer in ännu en gång, men anledningen ska man inte klanka ner dem för. Man ska inte klandra dem för att sätta hälsan i första hand. Trodde mer på att det var Babyshambles som skulle vara årets stora band som ställer in, men nu blev det inte så.

Bästa banden iår enligt mig är utan tvekan Simple Plan som gjorde en storartad spelning om du frågar mig, sångaren bjöd på sig själv fullt ut och publiken var fantastisk. Redigt tryck var det. Även Takida gjorde en mycket bra spelning. Finns säkert folk som inte håller med mig så berätta gärna vilka band ni tyckte var bra under årets festival.

Diskutera gärna om vad ni tyckte om årets festival och berätta om roliga saker som hänt under dessa festival dagar. Själv hade jag det trevligt där och kommer troligen dra dit nästa år igen förutsatt att det finns något band man gillar. Om inget annat får man dra dit för den trevliga stämningen på campingarna.

**Måste tillägga att jag är medveten om särskrivningen i pollen så det bör därför inte kommenteras.

Hultsfreds festivalen 2008

102 personer har röstat
Föregående tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar