1
Graffiti,
Postat av maclol den 15 Juni 2008, 03:01
13 kommentarer · 192 träffar
Tja!
Har nyss gett mig in i graff scenen och klurar fortfarande på en hel del. Har inte ännu börjat spraya eftersom jag ännu är på rita stadiet.
Har kollat massor med olika black books på youtube och nu undrar jag om någon av er har erfarenhet och har något tips på vad för pennor jag bör inkassera för att göra det bästa av det?
Har märkt att det inte räcker med en blyerts.
Jag har långt kvar till att spraya men då det är dags undrar jag om ni har nå tips på vad för caps och vars jag kan beställa dem.
Har rotat runt i forumen efter svar men hittar inga likadana trådar.
Tacksam för svar!
Tack&Hej /Mak
EDIT: Jag fick väl det mesta jag behövde ifrån #1, tack så mkt :)
Uppskattar dock fler seriösa inlägg som kan vara till hjälp!
EDIT2: Då ni ändå är på G kan jag ju passa på att fråga på. Då jag lärt mig hantera bokstäver osv hur ska jag då lära mig hantera burk? Finns det några bra sätt?
Har nyss gett mig in i graff scenen och klurar fortfarande på en hel del. Har inte ännu börjat spraya eftersom jag ännu är på rita stadiet.
Har kollat massor med olika black books på youtube och nu undrar jag om någon av er har erfarenhet och har något tips på vad för pennor jag bör inkassera för att göra det bästa av det?
Har märkt att det inte räcker med en blyerts.
Jag har långt kvar till att spraya men då det är dags undrar jag om ni har nå tips på vad för caps och vars jag kan beställa dem.
Har rotat runt i forumen efter svar men hittar inga likadana trådar.
Tacksam för svar!
Tack&Hej /Mak
EDIT: Jag fick väl det mesta jag behövde ifrån #1, tack så mkt :)
Uppskattar dock fler seriösa inlägg som kan vara till hjälp!
EDIT2: Då ni ändå är på G kan jag ju passa på att fråga på. Då jag lärt mig hantera bokstäver osv hur ska jag då lära mig hantera burk? Finns det några bra sätt?