Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem bruden

Postat av diegodiego den 15 Juni 2008, 01:49
25 kommentarer · 152 träffar
Har problem med bruden, Det är så att jag och min flickvän har varit tillsammans i 1 år och 11 månader snart, och det är så att jag funderar på att kanske ha samlag snart, Hon har frågat mig några gånger om jag vill göra det men jag har inte varit redo, men nu så känner jag mig redo, faktiskt mer än redo, men det är så att i helgen när vi satt och kolla på tv så frågade jag henne om hon hade lust, men då svarade hon bara med en ironisk stämma, "Du är la inte redo än eller hur är det du brukar säga", jag vart lite sur och sa godnatt och gick och la mig, Det är så att vi har varit tillsammans 1 år och 11 månader, har bott tillsammans i cirka 6 månader, jag är 28 och hon är 26, (jag är oskuld) (inte hon)..Hoppas jag..., Men iaf, hur ska jag göra, ska jag fortsätta tjata lr ska jag liksom tvinga henne, vad tycker ni??

MVH

thelotrking
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..