1
Men vafan..
Postat av MosQuito- den 15 Juni 2008, 01:42
20 kommentarer · 173 träffar
För cirka 2 minuter sedan hände något av det mest skumma jag vart med om. Satt som vanligt vid datorn och hängde lite på FB. Plöstligt hör jag konstiga ljud från övervåningen. Tänkte vafan gör dom där uppe? Iallafall så fortsatte jag läsa lite trådar. Efter nån minut bara så hör jag att någon kommer ner för trappen, men personen i trappen går väldigt långsamt. Jag tar av mig headsetet och väntar på att nån ska komma ner. Min dörr öppnas och där står min "låtsasfarsa" helt jävla naken!
- Vafan gör du??!
Jag får inget svar, men han kliver in i rummet och sätter sig på min säng stax bakom mig.
- Hallå!? vad gör du?,säger jag
- jag ska kissa svarar han.
- inte fan ska du göra det här inne! sa jag
Han blir tyst
Jag fattar ingenting så jag ropar på morsan
Hon kommer ner och han sitter kvar på min säng. jag förklarar snabbt vad som hänt och hon ser helt förvånad ut. Han går in på toan och bara ställer sig där. Jag pallade inte följa efter men morsan kollade vafan han skulle göra.
Mamma- vad gör du?
Han- ja ska kissa
Mamma- men sätt dig ner då?
Han- Det går inte
mamma- varför inte?
Han- hon är där
Mamma-vem?
Han-Bonden
Mamma- Va??
Efter det hörde jag inte vad dom sa men till slut gick mamma och han o lade sig. Jag tror han gick i sömnen, men fan va skakis ja blev när han stod naken i mitt rum helt plötsligt!
Kommer fan inte kunna slagga nu....PEACE
- Vafan gör du??!
Jag får inget svar, men han kliver in i rummet och sätter sig på min säng stax bakom mig.
- Hallå!? vad gör du?,säger jag
- jag ska kissa svarar han.
- inte fan ska du göra det här inne! sa jag
Han blir tyst
Jag fattar ingenting så jag ropar på morsan
Hon kommer ner och han sitter kvar på min säng. jag förklarar snabbt vad som hänt och hon ser helt förvånad ut. Han går in på toan och bara ställer sig där. Jag pallade inte följa efter men morsan kollade vafan han skulle göra.
Mamma- vad gör du?
Han- ja ska kissa
Mamma- men sätt dig ner då?
Han- Det går inte
mamma- varför inte?
Han- hon är där
Mamma-vem?
Han-Bonden
Mamma- Va??
Efter det hörde jag inte vad dom sa men till slut gick mamma och han o lade sig. Jag tror han gick i sömnen, men fan va skakis ja blev när han stod naken i mitt rum helt plötsligt!
Kommer fan inte kunna slagga nu....PEACE