Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svår gåta! *BELÖNING*

Postat av Bergen-Kurd den 13 Juni 2008, 00:01
46 kommentarer · 152 träffar
Hejsan!

Verkar som en ny trend på fragbite och såklart så följer vi den, men en lite mer speciell sak här. OM någon löser den här gåtan så vinner den här personen EN MILJON PENGAR. Ja du hörde mig. En miljon. Pengar. Så här följer gåtan och lycka till, den är svår. Jag har gjort den själv, den tog faktiskt ett tag o klura på men till slut så var den klar, tror jag blev klar med den i måndags den här veckan, skulle på bio med några jag inte känner men jag kom på att jag kunde göra en gåta istället så jag sket i dem. Gick hem och åt popcorn och kollade på cricket, det var Hong Kongs landslag som mötte Trinidad och Tobago, det var en bra match men jag skrev en dikt efter det om matchen och råkade spilla kaffe på pappret så jag sket i det pappret och gav det till grannen, det luktade som fan och han döpte om sin son till Bengt.

Juste, gåtan.

En man går in på Stadium och ska köpa en ny keps. Han går fram till kepshyllan och kollar runt lite. Efter ungefär 5 minuter hittar han en jättefin keps och är jättenöjd och går till rulltrappan och åker ner för att betala för kepsen. När han är nere betalar han kepsen och tar genast på sig den och går ut ur butiken. När han går ut kommer han på att han måste äta något så han går till Mc'Donalds och äter. Han ska precis plocka ut sin Big Mac ur kartongen när ett spjut far igenom hans huvud och han dör.

Vad kostade kepsen?

Den är klurig, men ni får fundera lite på det, lycka till!

// Bergen-Kurd
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..