Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gå ner i vikt, behöver hjälp NU! TÄVLING

Postat av Ferna den 12 Juni 2008, 19:55
55 kommentarer · 183 träffar
Tja! jag och min farsa slog vad om 2000 kr, vem som kunde gå ned mest kg till 17 Juni from 1 Maj!

Nu är det så att jag började halv hyffsat första veckorna, gick typ ned 2 kg genom att dra ned på sötsakerna, nu sista veckan ligger han på 84.8kg ner till 79.6kg DVS, 5.2 KG

och jag 74.6 till 71.6. DVS. 3 KG

Så i förrgår började jag käka det här: http://mly.bloggagratis.se/200 8/01/09/442305-soppa-du-gar-ne r-3-5-kg-pa-1-vecka /

Tänkte käka det hela sista veckan nu, bara det och frukt, ibland kör jag vanlig sallad som lunch istället, men alltid detta till middag, så denna soppa äter jag 1-2 ggr om dagen!

Men jag har inte börjat gått ned något efter jag började med den, när tror ni det börjar rasa i vikt då?

Sen vill jag ha tips på hur jag kan gå ner så mkt som möjligt till på Tisdag17JUNI?

Kan man köra uttorkning av kroppen sista dagarna eller? Hur går man tillväga då? Någon som har erfarenhet av det?

Tror ni jag har chans att slå honom eller ska jag ner till pizza och kllämma en och se mig besegrad istället? För jag är jävligt sugen på vanlig mat nu! :P

Vill även påpeka att ingen av oss är särskilt överviktig heller :P

Tror ni jag har chans fortfarande?

73 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..