1
Age Of Conan, scammers?
Postat av göttface den 11 Juni 2008, 19:24
5 kommentarer · 249 träffar
Hej!
För att göra en lång historia kort.
En av mina polare förskaffade det förträffliga spelet Age Of Conan häromdagen, han reggade sitt visa-kort och började spela.
Han tröttnade och jag fick hans account i utbyte mot ett wow-acc.
När han slutade spela så avreggade han givetvis sitt kort från aoc´s hemsida och hans account vart klassat som "FROZEN".
Nu till problemet, jag har reggat mitt kort och han har tom testat att regga sitt igen , men hur vi än gör så kan vi inte logga in på accet.
När vi försöker kommer en ruta fram som säger: "authitication failure password bla bla"
Vi har givetvis rätt password och vi har testat att byta ett flertal gånger, men det går bara inte igång.
Hoppas att det finns någon mogen själ här på fragbite som vet svaret.
Ska för övrigt ringa support imorgon , men hade varit skoj att gibba inatt.
Tack på förhand!
För att göra en lång historia kort.
En av mina polare förskaffade det förträffliga spelet Age Of Conan häromdagen, han reggade sitt visa-kort och började spela.
Han tröttnade och jag fick hans account i utbyte mot ett wow-acc.
När han slutade spela så avreggade han givetvis sitt kort från aoc´s hemsida och hans account vart klassat som "FROZEN".
Nu till problemet, jag har reggat mitt kort och han har tom testat att regga sitt igen , men hur vi än gör så kan vi inte logga in på accet.
När vi försöker kommer en ruta fram som säger: "authitication failure password bla bla"
Vi har givetvis rätt password och vi har testat att byta ett flertal gånger, men det går bara inte igång.
Hoppas att det finns någon mogen själ här på fragbite som vet svaret.
Ska för övrigt ringa support imorgon , men hade varit skoj att gibba inatt.
Tack på förhand!