Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svårt att andas och svimmar

Postat av Annoi den 11 Juni 2008, 14:00
10 kommentarer · 573 träffar
Hejsan!

Ibland så får min kompis svårt att andas och sen svimmar han, men vaknar sen upp efter ca 5 sekunder.
Han kan säga till mig, "Nu kommer jag att svimma" Så börjar han andas med tunga andetag och så håller jag i han så han inte ska falla i backen, och tillslut så svimmar han.

Vad kan detta bero på?
Hjärtat?

Han har haft så här rätt länge, men det händer bara nån gång ibland. För nån vecka sen så svimmade han ca 6ggr på samma dag och var tvungen att åka in på sjukhuset och då trodde dom att det kunde vara något fel på hjärtat.

Jag tror det händer samma sak då han åker flygplan också, har för mig det..

Varför jag försöker ta reda på information om det är för att jag är orolig och vill ha mer information om vad som skulle kunna vara fel, ifall någon av er vet dvs.

(jag vet att det är fel forum, men nån här kanske har samma fel och kan lite om det eller skulle kunna hjälpa mig att hitta lite informaion om det. Har provat googlat en del men hittar inte nå värst mycket.)
Mvh,
Robert
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..