1
Skolavslutning
Postat av aim4head den 10 Juni 2008, 02:42
11 kommentarer · 143 träffar
Tjenare! Går i priv. I Priv hamnar om man endast har ig i ett kärnämne och jag pluggade upp engelskan, och är tämligen bra på det nu. Eftersom jag hade ledigt hela förraveckan så har jag vänt på dygn ett snäpp.
Inte så att jag ligger och sover till 2-3 utan jag vaknar numera kl 13:00, således blir det svårare för mig att somna och värmen... Det är onekligt omöjligt att somna.
Nu tillsaken: Jag börjar 10:15, har 45 mins väg (om jag har tur med vagN, dvs) och jag kan inte somna, klockan närmar sig 3. Och under hela förrveckan har jag tänkt "Ska jag skippa den jävla skiten?" Men och andra sidan så är det dåligt utav mig att inte komma dit heller.
Har bara gått där 8månader.
Nu frågar jag er - ska jag dra dit? Kommer va svårt för mig att vakna.
För att skapa diskussion - skiter du i allt?=)
Inte så att jag ligger och sover till 2-3 utan jag vaknar numera kl 13:00, således blir det svårare för mig att somna och värmen... Det är onekligt omöjligt att somna.
Nu tillsaken: Jag börjar 10:15, har 45 mins väg (om jag har tur med vagN, dvs) och jag kan inte somna, klockan närmar sig 3. Och under hela förrveckan har jag tänkt "Ska jag skippa den jävla skiten?" Men och andra sidan så är det dåligt utav mig att inte komma dit heller.
Har bara gått där 8månader.
Nu frågar jag er - ska jag dra dit? Kommer va svårt för mig att vakna.
För att skapa diskussion - skiter du i allt?=)