Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polisen :S!

Postat av I Haz CooKie den 10 Juni 2008, 02:19
47 kommentarer · 194 träffar
Tjo FB kom just hem från en fest och man är juh inte nykter!

aja alla man kände hade dragit hem och fanns inga som man kände kvar så jag drog me .. så jag cycklade rätt full hem till min kommpis där min moppe var ... så jag ringde fråga var min hjälm var och den var där inne och min kommpis vägrade ta ut den så .. jag var tvungen o köra utan hjälm -.-....

allefall jag körde och så såg jag en jeavla stor bil .. (BTE bor 30 min från kommpisen" aja så jag hukade ner mig och hoppades att dom inte såg mig .. efter 10 meter såg jag att det var polisen .. jag började få lite panic (1 trimmad moppe, kör full , kör utan hjälm) körde förbi polisen sen vände dom och körde efter.. jag körde laglit och satt rätt lågt ner .. efter ett par 100 meter svängde det in och jag körde rakt fram menars polisen svängde ..
och jag tängte "WTF dom såg juh mig utan hjälm" ...

min fråga är va fan gör polisen :S dom borde juh ha stoppat mig för länge sen .. vad tycker ni om polisen

bjuder på stavfel för atm är det rätt svårt att stava full :P
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..