Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa polaren besatt

Postat av sOG den 10 Juni 2008, 02:16
26 kommentarer · 235 träffar
Tjenna!
Efter att ha läst vetenskap/filosofi/läran om det paranormala i skolan såhär i slutet av 3:an på gymnasiet (Teknikprogrammet, Virtuell Design) så har det uppstått ett problem.
Det är så att min bästa vän, låt oss kalla honom 'Jiman' har blivit besatt av allt skit snack om andar o spöken och demoner o annat i mitt tycke löjliga grejer. Han är nu 150% säker på att allt detta existerar o så fort han blir full så börjar han jiddra i timmar så hela festen ALLTID dör ut, detta är nu mer fakta än fiktion. Ibland så finns det några andra emon på festen som håller med honom, så då uppkommer diskussion om utomjordingar/andar/invandrare etc... Jag tycket det är har blivit nåt otroligt påfrestande och vill ha tillbaks min gamla polare som snackade bira, fotboll, o heta brudar och inte ville föra djupa diskussioner om livet efter detta etc.
VAD FAN SKA MAN GÖRA/SÄGA FÖR ATT FÅ HONOM/DEM ATT INSE?

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..