Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag såg honom dö.

Postat av userID=1 den 9 Juni 2008, 17:33
146 kommentarer · 82 träffar
Hej fragbite.

I morse var jag med om något overkligt.

Jag och min polare skulle gå ut på balkongen och röka vid ca 03:40 i morse och hör ett skrapande ljud, då kollar jag till höger om mig och ser att en man hänger från 3:e våningen utanför balkongen. Han hade ingen tröja på sig, bara sina byxor och så håller han på att sparka av sig skorna.

Tar inte mer än ca 10 sekunder så snackar jag med SOS larmcentral och berättar vad jag ser, när de har tagit mina uppgifter lägger jag på och bara några sekunder senare faller han till marken. Jag och min kompis går ut för att möta polis, ambulans och även brandkår, brandkåren kom först och de hittar honom på altanen på bottenvåningen. De säger att han inte har puls, två sekunder senare är ambulans på plats och strax efter det polisen.

Jag får prata med en polis där jag får lämna uppgifter och vittnesmål sen kan jag gå hem igen.

Känns overkligt som fan och jag gillar inte att se sådant. "Man ser bara sådant på TV.."

Har kollat runt på diverse nyhetssidor på nätet men hittar inget om det, då säger min kompis att tidningar inte skriver om självmord.

På mannens balkongräcke hängde det fullt med sladdar. Han kanske skulle hänga sig själv.

Känns fortfarande overkligt, m en det var verkligt.

Har ni någonsin själva sett något liknande?

Nej, det är ingen myt...

Detta hände i Biskopsgården vid 03:40-tiden...

***** EDIT: Ser att många pratar om att han hängde sig på just balkongen. För att försöka få er andra att få en bild på själva händelsen så hängde han kvar genom att hålla båda händerna i balkongräcket. Han hade alltså ryggen mot mig och kompisen, ingen snara eller dylikt vad man kunde se. Det satt en massa sladdar i balkongräcket, men jag kunde inte själv se om någon av dem satt fast runt hans hals.
Föregående tråd
Nästa tråd

146 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 146 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..