Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde jag rätt som blev arg?

Postat av randig rullstol den 8 Juni 2008, 19:27
24 kommentarer · 28 träffar
Jag kan ju börja med att berätta att vi båda är 18 år och har varit tillsammans i 4 månader. Hursomhelst så var hon hos en tjejkompis till henne som fyllde 18 år, och vi hade bestämt att vi skulle vara med varandra efteråt. Så, klockan blev 12 och jag skulle möta henne i stan. Jag hade redan byggt upp en viss irritation under dagen, och när jag möter henne ser jag att hon står där med en kille. Hälsar lite skeptiskt på honom och frågar och frågar min tjej "Vem är detta"? Det var tydligen hennes tjejkompis pojkvän. Han hade också varit på festen och han "följde henne in till stan", i och med att hon inte ville åka buss ensam i 50 minuter.

Jag vet att jag har svårt för andra killar runtomkring flickvänner jag haft, jag har alltid varit sån. Kan flippa över bara nån tittar för länge/för mycket, och hon vet om det.

Så vad tycker ni? Vi ska alltså mötas, och hon står där med en kille när jag väl kommer dit. Hur skulle ni reagerat? Har hon ett behov av att umgås med andra killar? Skulle ni tillåta det? Jag skulle nämligen aldrig göra samma sak som hon gjorde, aldrig. Det är en ful grej att göra i mina ögon.

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..