Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

impa på tjej

Postat av IKMS den 8 Juni 2008, 03:07
86 kommentarer · 440 träffar
tjenare. ska träffa en tjej i helgen, men är inte direkt så vass utseendemässigt och är ganska skygg och ibland lite otrevlig av mig, så jag funderar på att gå på det materiella.

bland annat tänker jag visa min cola-samling.

kanske datorn också men inte helt övertygad om hon gillar chassit.

nåt annat sätt att få henne att tycka om mig? har spelat harpa en gång i tiden om det är nåt som kan gå hem. tar schack-lektioner och funderar på att bjuda hem henne på en match. där behöver jag tips om hur jag ska slippa undan den oundvikliga svetten.

edit: har nu tagit reda på mer om tjejen, något som verkar gå hem hos henne verkar vara dessa påfund: gucci , louis vitton och armani.

någon som kan berätta hur dessa schacktekniker funkar? inte lärt mig dom än

edit 2: YES! har nu träffat tjejen! några smärre komplikationer uppstod men jag verkar vara i hamn! jag lärde henne hur man slog ut kungen på mindre än 4 drag. hon blev mycket imponerad må jag säga. vi tog en match och - dra på trissor !

HON UTKLASSADE MIG. även om jag vet att en trollkarl aldrig avslöjar sina tricks, så tog jag mod till mig och frågade hur hon gick tillväga? (dom 3 schack-teknikerna jag tidigare nämnde, louis vitton, armani och gucci). det var då det hände. hon vände på klacken och lämnade mitt hus. hon har inte svarat på mina senaste röksignaler ( kalla mig gammelmodig ) och hon verkar inte vilja svara på mina brev.

snälla fragbite hjälp mig. måste ha denna underbara tjej

tack på förhand schack matt

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..