Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Paain!!

Postat av Eink den 11 Oktober 2004, 11:52
80 kommentarer · 117 träffar
hej alla! först vill jag bara påpeka att denna tråd är seriös, så ni inte tror något annat.

Jag skulle värma mat nyss, sätter på micron på full styrka och går på toa... när jag uträttat mina behov så slinker jag till tv'n en stund och glömmer bort maten... går typ 10 minuter innan jag får panik. rushar till micron, öppnar luckan och sen är jag så smart och tar tag i tallriken... resten är smärta. jag har otroligt ont i långfingret nu. och på fingret är det som en ganska tunn "bubbla" av skinn... nu är det så att jag sitter med fingret i en äggkopp, hehe, och kan ta ur fingret i ca. 10sek innan det gör skitont... detta bétyder att jag kan ba´ra skriva med vänsterhanden och inte spela CS.

någon som har tips på hur man lindrar smärtan? för det är ingen höjdare att sitta med fingret i en äggkopp hela dan + att vi har en viktig CS-match idag...

Snälla hjälp med seriösa svar!!
Föregående tråd
Nästa tråd

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 80 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..