Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kaotisk festkväll igår!

Postat av Boatmaster den 7 Juni 2008, 11:53
55 kommentarer · 87 träffar
Ouw, måste fan bara berätta om min lilla kväll igår. Vi var typ 15-20 pers som skulle till en badplats o supa. Jag stack dit själv, och tänkte att jag skulle träffa min kompisar där.

Det var då det hela började gå illa. Jag hade hört att man kunde ta en genväg, från byn där jag bor, genom skogen till badplatsen. Så jag testade. Jag körde in på en liten grusväg, fortsatte köra, o köra..

Etfer 10 minuter så började jag se ett par hus! yeey tänkte jag. När jag sedan såg husen, så kände jag igen mig. F***a, jag hade kört i en cirkel på småväger i skogen o kommit tillbaks. Hur stor är ändå chansen att det händer?

Aja, jag körde vidare på den "stora vägen". Jag kom snart till badplatsen, där stod det typ 15mopeder. Men inget folk. Jag hörde då en moped bakom mig, det var en till kompis. Han sa att dom var bakom skogen där borta på udden. Så vi gick dit, och där satt dom. Väl där började jag klunka öl. Men jag var fan ensam om det :S.. Alla andra hade glömt o fixa osv. Så det var 5st + mig som söp. Aja, det skiter la jag i, bara jag har kul :D ..

Efter att vi hade vart där i typ en timma lr nått. Så hade min öl tagit slut. Då kom det en gammal kärring och sa att vi skulle lugna ner oss. Vette f*n vad hon menade med det, eftersom det bara var 6som drack. Aja, vi vart trevliga tillbaks och bad henne ta det lugnt själv. Efter det så satte vi oss i ett omklädnings rum o snacka. Vi ringde nårra polare o bad dom komma, med öl/cigg. Aja, mina 2 kompisar tyckte att det sög p*ng. Så dom sa att vi kunde dra in till stan o se om vi kunde få tag i öl där.

Jag sa att jag inte åker nånstans utan en öl i handen. Så mina kompisar köpte en öl för 40:- åt mig. Haha, det roliga var att dom sa att dom skulle betala han på måndag (notera att vi bara går 4 dagar den veckan).

Aja, nu var jag lite små lullig. Så vi satte oss på mopederna och började köra. Det gick ganska bra faktiskt.

Och vi lyckades ta oss in till stan.

Väl där..

Vi la mopederna i en buske. Och gick inåt. Vi kom inte långt, föränns vi stötte på en full student. Vi frågade hur han mådde, han svara typ: Ähh vafan jag mår bra. Senn så bara gav han oss sin väska med typ ett flak öl i. Vi vart asglada o tacka han. Vi gick tbx till mopederna och jag tog på mig min hjälm. Men min kompis hjälm var borta. Han började typ gråta lr nått. Aja nog om han. Min h*r moped ville inte starta. Tydligen så hade jag glömt o stänga av bensin kranen, så motorn hade blivit sur. Vi stod och vänta på att lite bensin skulle rinna ut. Äntligen startade den, vi åkte iväg med vår fångst. Min polare åkte med mig. Vi tyckte att det gick sakta, så jag växlade ner, och upp igen. När jag var nere på 3:an så kände jag att hjulet typ voblade. Jahopp, bara o stanna. Vi var mitt ute i ingenstans och jag hade fått punka + att jag var full, GREAT!

Aja, sån skit stoppar inte mig. Min kompis fick åka med en annan, och vi körde iväg. När vi väl vart framme i nått litet samhälle, och kom ut på asfalt, så fick jag sladd. Jag föll av och skrapa upp mitt knä. Eftersom jag inte körde så värst fort, så gick det bra. Det blödde lite bara. Mina kompisar frågade hur det gick, och jag svarade att vi skulle köra vidare. Vi körde mot badplatsen, det gick väldigt sakta framåt nu. Segt som f*n, tog säkert en halvtimma o köra 3-4km. När vi var framme vid badplatsen hade alla stuckit. Segt som, a jag vet inte vad. Vi bestämde oss för o ge oss.

Så vi åkte hem, jag tog väskan med öl i, och jag körde hem.

Kom hem, och gick o la mig.

Nu dagen efter har en kompis vart o hämtat sin andel. Och nu på msn, fick jag veta att där vid badplatsen fanns det en tjej som tydligen vart väldigt kåt på mig. Fick oxå veta att dom vid badplatsen hade dragit hem till en polare o lirat klädpoker :S

Jahopp, så tänkte jag för mig själv: Vi fick ju iaf ett flaköl :D

Jag bjuder på småländska och lite stavfel.

Vad gjorde _DU_ igår kväll, svergies national dag?

Juste ja, jag undrar om nån skulle linka en torrent till Noone3 Frostmage med? Torrenten på WCM funkar EJ!

Någonsin kört rattfull?

102 personer har röstat

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..