Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Solbränna =(

Postat av MaWa den 7 Juni 2008, 01:40
38 kommentarer · 3 128 träffar
Tjabba, det är så att nu i tisdags i sista skolveckan så var vi ute och paddlade kanot med klassen. Vädret var fint osv, solen sken och helt molnfritt var det =P. Så självklart satt man med linnet och tyckte att allting var tip topp.

Sen efter c:a 5 timmar när vi hade grillat och paddlat runt bland alla öar osv och vi satt på bussen hem jag och polarna kände jag hur det började svida på armarna och dom var helt knallröda!

Happ det var ju kul tänkte jag, självklart hade man glömt att ta på sig solskydd dom som man var, och jag som dessutom blir bränd väldigt lätt -.-

Så drog på mig kylbalsam när jag kom hem, såg ut som jag hade ett vitt linne på mig fortfarande när jag smorde in mig. Kylbalsamet fungerade i ungefär 5 minuter, och det var allt.

Och nu sitter jag här sur och eländig och har fortfarande skitont på överarmarna resten av solbrännan har lagt sig, men just på överarmarna så är den lika j*vlig som i tisdags.

Och jag börjar tröttna på att ha den här j*vla brinnande smärtan i armarna så någon som har ett bra tips på någon annan huskur eller salva som funkar bra ?

Snälla hjälp mig innan mina armar smälter bort :'(

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..