Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Första dagen på ett helt nytt liv.

Postat av JerkfiskarN den 6 Juni 2008, 11:45
39 kommentarer · 73 träffar
Det känns lite sjukt ändå :o

Jag kommer ihåg min kusins student precis som den var igår, fast det var runt 10 år sedan.
Och igår var det min tur att ta studenten, helt sjukt va fort tiden har gått alltså.

Jag vet inte riktigt vad jag har för känslor såhär dagen efter. Det känns nästan lite sorgligt att bara lämna allt det där. Igår när vi satt i hörsalen där rektorerna hade avslutningstal och lite annat så tänkte jag "fyfan, det är sista gången jag sitter här med mina kompisar, tillsammans".
Det känns grymt :/

Hur som helst var gårdagen en av dom roligaste dagarna i mitt liv, man hade uppmärksamheten på sig, folk man inte kände sa grattis och vissa fick man t.om en kram av. Man skrek och sjöng till allt och alla och jag hade en såndär perfekt fylla. Och jag måste säga att traktoråkandet var det absolut roligaste :)

Aja, hur som helst. Ny dag, nytt liv, inget jobb. Bara börja söka antar jag :p

Nåväl, vad hade ni för känslor på studenten och dagen efter såhär?

Och så skulle jag vilja ge några väldigt goda råd framförallt till dom som börjar 1:an i gymnasiet nu men även ni andra.

Gå in för skolan! Om eran skola delar ut stipendier, fixa ett sånt! Kommer vara GULD värt när ni ska söka jobb.

Och ni andra; Ta vara på era sommarlov! Sitt för fan inte och spela WoW hela dagarna när solen skiner. Ni kommer ångra det som fan sen när ni inte har några mer sommarlov, jag lovar.

// Farbror blå.
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..