Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gröt

Postat av Ostmaffian den 5 Juni 2008, 00:56
10 kommentarer · 173 träffar
Tjenna fragbite!

Idag hände en mycket märklig sak mig. Jo det var såhär, jag satt ner vid matbordet som vanligt och mamma värmde min gröt. Sen efter ett tag när då gröten var klar så fick jag den serverad framför mig. Jag greppade skeden, tog ett djupt andetag och körde ner skeden i gröten och tog upp ett stort stycke gröt och förde det mot munnen. Sen tänkte jag, FAN JAG HAR JU GLÖMT SOCKRET OCH KANALEN! så jag hejdade mig och stoppade tillbaka allting, gröten i skålen, och skeden på sidan av skålen dvs. Sen kollade jag strängt mot sockret sen tog jag ett hårt grepp om socker skålen och hällde ett 1centimeters lager över gröten, sen greppade jag kanalen gjorde samma sak, fast jag stoppade lite mindre kanske 0.7-0.8 mm lager bara. Nu är det äntligen dags för att äta! tänkte jag, jag tog ett hårt tag om skeden tryckte ner den i gröten och förde den mot munnen, gröten vällde ut på sidorna. Men då! när gröten nuddar mina läppar så märker jag att gröten har hunnit bli kall! så jag fick gå och göra mig en macka istället... :'(

Har detta hänt dig någon gång?
Och vad gillar du för gröt? Jag kanske ska berätta att jag åt risgrnsgröt(tomtegröt)

Gillar du gröt?

9 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..