Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Date tips!

Postat av fraGaen den 4 Juni 2008, 18:59
22 kommentarer · 165 träffar
Tja!
Nu är det så att ja har akut problem, eller jag är glad för problemet iaf men ändå =)

Det är en tjej som ja har sneglat på ett tag, men blyg som jag är har jag aldrig vågat ta riktig kontakt. Men nu i förrgår så började hon att skriva till mej! :O :D Sen så har vi pratat som fasiken på msn åå bdb. Det klickade som fan men återigen var jag för blyg för att ta steget, och då, just då så frågade hon om hon och jag skulle hitta på något någon dag! =)

Vi kom in på att vi kanske kunde se några filmer eller något sånt, hon sa att hon hatade skräckfilmer så jag föreslog direkt saw filmerna ;D Och då blev det så.

Men det som är mitt problem är dock att jag är blyg och att det fan var ett tag sen man hade en flicka på besök på det viset..

Hur ska jag vara? Ska man ta en hejdå kram eller puss? Hångla eller inte under filmen? Jag är så nervös ^^

Hoppas ni kan ge några tips från någon av era dater som har gått bra. Vill fan att det ska bli kanon! :)

Mvh fraGaen
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar