Hej fragbitare !
Nu är det såhär att jag och min tjej bråkar väldigt mycket , småsaker som drar upp stora grejor. Men vi löser alltid problemen och sen går det bara någon dag innan vi har ett tjaffs igen. Vi båda 2 funkar inte så bra när vi inte är med varandra, vad kan det bero på ? Men nu , så är det så att jag orkar inte hålla på att tjaffsa mera. Vad ska jag göra ?
Något tips ? Gärna för att slippa undvika alla tjaffs .( Vill inte dumpa henne , älskar hon djupt.) Och hur vi ska kunna fungera bra på avstånd ( Sms/Telefon osv.)
Ha ett bra sommarlov. peaceeeee
Tjejer har sina sura perioder, det får vi killar acceptera och leva efter.
Om din tjej surar ner sig så se till att hålla hakan uppe, låt inte henne göra dig sur utan fortsätt hålla glad ton.. Till slut kommer även hon ur det. <3
ta lite avstånd och låt henne sukta efter dig.
* Tejp och rep
* 1 Läder piska
* 3 muffins
* 1 ficklampa
U know what to do!
¤ Papper
¤ Lite kritor
¤ Fingerfärg
U know what to do!
De ni kan göra är att hitta själva problemet innan ni snackar. Är det något problem som kmr upp jämt o ständigt eller är det nya saker hela tiden?
I mitt fall var det hennes fel. Hon var så rädd att jag skulle kolla på andra tjejer o sluta gilla henne osv. Så hon trodde det att om hon skulle va me mig hela tiden skulle de vara bra. Men tillslut orkade jag inte eftersom jag inte fick tid för mina studier,vänner osv så jag gjorde slut. Men efter 6 gråtande timmar blev vi tillsammans igen över telefon. Under dem 6 timmarna tror ja att jag grät mer än vad jag gråtit i hela mitt liv
Det finns alltid orsaker till problemen. Att erkänna dem kan vara skit svårt men det inte förens man förlorar de man älskar som man inser vad man hade.
Saken är att det är nya problem hela tiden , EXAKT som du skrev. Småsaker-stora.
Skämt blev allvar.
Jag älskar henne djupt.
bra skrivet, har ungefär samma prob så jag vet hur det känns
Jag har eller hade vart tillsammans med en tjej i över ett år (jag vet inte hur det är nu) och nu funderar jag bara på att ge blanka fan i hon, det tycker jag också att du ska göra. 1 års mer eller mindre konstant bråk, fattar inte hur jag har stått ut.
Det som fick oss att ändras som par var när vi gjorde slut. T.o.m hennes kompisar sade då till henne att hon var för mycket på att jag inte klarade av mer än vad jag redan hade med familjen o skolan o så.
Ni måste försöka hitta grunden till problemen först o inte fokusera så mkt på själva problemet förtillfället för det finns alltid en närliggande orsak i de hela. Men tappa inte krutet för det kommer alltid en vändpunkt då båda verkligen tänker efter vad det är man vill med förhållandet o så. Och om man verkligen passar med varandra. Men det är såna tankar som väcker underbara minnen och det får en att kämpa ännu mer.
Det är så svårt att berätta om ett sånt klimax när man själv inte har gått igenom de. Men ni som har gått igenom de vet vad jag försöker förklara.
Ni som har problem kommer att klara igenom de. Om en tid kommer alla problem bara vara minnen när ni har nått den så kallade vändpunkten som jag försöker förklara.
Tjejer gillar inte särskrivare. ^_^
Vi är inte intresserad av ditt privatliv om det inte är något roligt, tex om du blev dumpad och börjar skära dig..
tomtE^
Hon börjar tjaffsa om små grejer, sist vi bråkade var det i torsdags då ringde hon och frågade vad jag gjorde då sa jag "jag är utanför skolan väntar på att min kompis ska ta studenten jag ringer om fem minuter" men istället för att ringa så skrev jag sms istället för jag hörde inte ett skit för alla skrek, det var musik osv,
så ringer hon upp mig och säger "Du är fan dum i huvudet. Du sa att du skulle ringa om 5 minuter"
och jag sa till henne att jag inte hörde något så jag skickade sms istället för att hålla och fråga vad hon säger och själv skrika som en galning i telefon och efter det så sa hon "Jag flyttar härifrån, hoppas du dör bla bla bla" (hon bor hemma hos mig)
#33 oj
Din grammatik failar.
Även om hon har fel så låt henne tro att hon har rätt. Toffla lite, så blir allt bra i längden
Men ta en liten break?
DO I FAIL!?
fan skulle jag bli arg på småsaker så skulle inte ens en relation till mina föräldrar fungera, skulle flytt hemifrån för längesen.