1
edit: pratstund med snowzen
Postat av snowzen den 4 Juni 2008, 17:34
138 kommentarer · 180 träffar
Tänkte bara förklara från min synvinkel
Vi tjejer får ju höra ganska ofta att vi suger, är sämst, killar är alltid bättre osv.. Så skrev ja bara på skoj 'underskatta aldrig flickor ^^,'
Det blev då början till den här konversationen jag och Kegarn hade.
Iaf , visst jag e inte feminist och ja tycker inte allt ja skrev, men de var bara så irriterande att läsa så ja var tvungen att forts svara.
Hur som hellst så klagar han på tjejer som måste påpeka att dom e tjejer, då vill ja bara förklara hur jobbigt det är för oss att aldrig kunna lira mot motstånd som vet att man e tjej,
antingen raggar dom under hela pcwn,
lr så aggrar dom o spelar hur oseriöst som hellst,
lr så skriver dom horer, slamper , jävla fitter, så fort dom dör,
blir vi ägda får vi ist höra hur sjukt dåliga tjejer e på cs.
herregud cs gjordes inte för att bara killar ska spela det, de e till för alla och imo så tycker ja alla bara kan lägga av med allt skitsnack.
Vi tjejer får ju höra ganska ofta att vi suger, är sämst, killar är alltid bättre osv.. Så skrev ja bara på skoj 'underskatta aldrig flickor ^^,'
Det blev då början till den här konversationen jag och Kegarn hade.
Iaf , visst jag e inte feminist och ja tycker inte allt ja skrev, men de var bara så irriterande att läsa så ja var tvungen att forts svara.
Hur som hellst så klagar han på tjejer som måste påpeka att dom e tjejer, då vill ja bara förklara hur jobbigt det är för oss att aldrig kunna lira mot motstånd som vet att man e tjej,
antingen raggar dom under hela pcwn,
lr så aggrar dom o spelar hur oseriöst som hellst,
lr så skriver dom horer, slamper , jävla fitter, så fort dom dör,
blir vi ägda får vi ist höra hur sjukt dåliga tjejer e på cs.
herregud cs gjordes inte för att bara killar ska spela det, de e till för alla och imo så tycker ja alla bara kan lägga av med allt skitsnack.