1
Gammel Mormor!
Postat av hyperaktivtbarn den 2 Juni 2008, 22:27
28 kommentarer · 98 träffar
Hejsan, det är så hära att min gammel mormor hade bröstcancer för ett tag sedan, och p.g.a doktorernas slarvighet, han den sprida sig till lungorna. Vilket jag inte tycker var så bra, men iaf. Hon är 78 år gammal och har inte långt kvar i livet, så jag tänkte umgås med henne lite extra nu, för när hon inte finns, skulle jag bara klandra mig själv annars. Så jag undrar vad jag han göra för att förgylla hennes dagar då jag träffar henne? För hon har tagit hand om mig sedan jag var 2 skitar hög, och alltid ställt upp och älskat mig. Så idag när jag satt där, och såg henne i ögonen, så kännde jag bara, "Gud, varför just henne", är lite smått ledsen nu när jag skriver detta..
Tacksam för seriösa svar. stavfel o skit bjuder jag på..
Tack för alla seriösa svar, gillade det med att lyssna, för jag är en väldigt bra lyssnare, och tycker faktiskt det är interessant att höra på hur livet var för 75 år sedan. Och nej, det är inte något testamente jag är ute efter.. är 16 år gammal. Men när min mormor dog (ja, hon dog för sin egen moder) så nu i efterhand ångrar jag att jag inte umgicks med henne. Så därför vill jag inte göra samma misstag igen.
Tacksam för seriösa svar. stavfel o skit bjuder jag på..
Tack för alla seriösa svar, gillade det med att lyssna, för jag är en väldigt bra lyssnare, och tycker faktiskt det är interessant att höra på hur livet var för 75 år sedan. Och nej, det är inte något testamente jag är ute efter.. är 16 år gammal. Men när min mormor dog (ja, hon dog för sin egen moder) så nu i efterhand ångrar jag att jag inte umgicks med henne. Så därför vill jag inte göra samma misstag igen.